Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою [Текст] = Ways of teaching optimization of discipline “Medical emergency” for junior specialists with medical education / С. В. Канівець, О. Є. Денисик> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы) Анотація: У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу училища з оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою. Визначені основні компоненти освітнього процесу та заходи з їх удосконалення, що були здійснені у закладі з метою оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога”. Об’єднання циклів підвищення кваліфікації у групи залежно від вірогідності виникнення потреби у наданні екстреної медичної допомоги на робочому місці дозволило диференційовано підійти до розподілу обсягу навчальних годин, що відводяться на вивчення дисципліни. Пріоритетність практичного навчання у сучасній професійній підготовці фахівців визначила збільшення частки практичних занять. Відпрацьована 5-етапна форма навчання з цієї дисципліни, заходи з формування висококваліфікованого викладацького складу та створення відповідної матеріально-технічної бази дозволили підвищити якість післядипломного навчання з дисципліни Дод.точки доступу: Денисик, О. Є. Вільних прим. немає |