Левків, М. О.
    Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry / М. О. Левків // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Анотація: У статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок
Вільних прим. немає