Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я [Текст] = Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health / О. Н. Литвинова [та ін.]> // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы) Анотація: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять Дод.точки доступу: Литвинова, О. Н. Романюк, Л. М. Теренда, Н. О. Панчишин, Н. Я.
Вільних прим. немає
|