Рибачук, А.
    Лідер та його наукова школа [Текст] / А. Рибачук // Мистецтво лікування. - 2017. - № 1/2. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
Анотація: Поняття «наукової школи» нерозривно пов’язане з поняттям наукового лідера – фундатора школи або продовжувача ідей вченого, який колись заснував новий напрям наукових досліджень. Проблема формування наукового лідера, його становлення, психологічної орієнтації на створення свого колективу, виховання учнів і послідовників вимагає вивчення в кожному окремому випадку. Якщо наукова установа – спільнота здібних і підготовлених людей − не має мудрого керівника, то школа не виникне. Наукова школа не сформується навіть за наявності великого вченого, якщо він індивідуаліст, не вміє або не бажає керувати, не прагне шукати здібних учнів, передавати їм свої ідеї та знання. Тільки вчений-особистість, дослідник з новими думками, генератор ідей, що дивиться далеко вперед, здатний критично аналізувати і синтезувати результати досліджень, може створити наукову школу
Вільних прим. немає