Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] = Competence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]> // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 319-323. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ПРОГРАММИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PROGRAMMED INSTRUCTION AS TOPIC (использование, тенденции, этика) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты) ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции) Анотація: Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність" визначено сутність понять "компетентніснийпідхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів. Зазна чена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів Дод.точки доступу: Шінкарук-Диковицька, М. М. Побережна, Г. М. Федик, Т. В. Ковальчук, Л. О.
Вільних прим. немає
|