Машейко, І. В.
    Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів [Текст] = The role of information technology in teaching courses for students of higher medical educational establishments / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Мета дослідження – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів та поліпшення результатів складання ліцензійних тестових екзаменів “КРОК”. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів літературних джерел з оптимізації навчального процесу з залученням систем дистанційного навчання. У рамках дослідження було розроблено навчальні курси з теоретичних дисциплін на базі платформи для дистанційного навчання Moodle та проаналізовано успішність студентів зі складання тестових екзаменів на кафедрі біохімії та медичної хімії і кафедрі соціальної медицини, організації та управління охороною здоров’я. Результати й обговорення. У статті розглянуто доцільність та можливість впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів, зокрема проаналізовано переваги розробки навчальних курсів у формі інформаційно-освітнього середовища на базі платформи для дистанційного навчання Moodle. Висновки. Функціонал системи дистанційного навчання Moodle дозволяє складати навчальні програми з заданим викладачем шляхом дій, що дозволяє організувати самостійну позааудиторну роботу студентів та ефективно її контролювати, значно заощаджуючи час викладачів та підвищуючи мотивацію студентів до опрацювання матеріалів. Створені електронні курси є базою знань з вивчених дисциплін, до яких студенти матимуть можливість звернутися будь-коли для повторення матеріалу попередніх курсів, що полегшує засвоєння поточного матеріалу
Дод.точки доступу:
Пелешенко, Г. Б.
Машейко, А. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)