Оптимізація моніторингу ступеня оволодіння практичними навичками лікарями-інтернами за спеціальністю "Стоматологія" [Текст] / О. В. Павленко [та ін.] // Современная стоматология. - 2017. - N 1. - С. 92-94. - Бібліогр.: с. 94


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: Мета: підвищення якості підготовки лікарів-інтернів на етапі первинної спеціалізації (інтернатури) шляхом створення адаптивних умов для засвоєння ними всіх необхідних практичних (мануальних) навичок для здійснення своєї професійної діяльності на засадах доказової медицини. Багаторічний досвід роботи з лікарями-інтернами за спеціальністю "Стоматологія" співробітників кафедри стоматології інституту стоматології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика показав, що важливою частиною їх підготовки є саме оволодіння ними практичною складовою спеціальності. На етапі інтернатури як базової ланки передбачаються систематизація та поглиблення теоретичних знань, отриманих під час додипломного навчання, та оволодіння практичними навиками, необхідними для надання кваліфікованої стоматологічної допомоги населенню в обсягах, визначених чинним законодавством України. Застосування сучасних засобів моніторингу навчання та адаптивних форм викладання навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб кожного учасника навчального процесу дозволяє значно покращити якість підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю "Стоматологія". Висновки: запровадження сучасних адаптивних форм навчання лікарів-інтернів на кафедрах післядипломної освіти дозволяє здійснювати постійний моніторинг рівня теоретичних знань та ступеня оволодіння практичними навичками, що забезпечує підготовку кваліфікованого фахівця за спеціальністю "Стоматологія"
Дод.точки доступу:
Павленко, О. В.
Сіренко, О. Ф.
Ступницька, О. М.
Листопад, О. П.
Ілик, Р. Р.

Вільних прим. немає