Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2017. - Том 21, N 1. - С. 91-95


MeSH-головна:
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Впровадження у навчальний процес завдань такого типу підвищує успішність навчання на етапах опанування студентом базових медичних наук, а в подальшому - суміжних дисциплін.Міждисциплінарна інтеграція у вивченні базисних медичних наук, суміжних дисциплін та урології в своїй основі передбачає досягнення відповідності фахівця соціальному замовленню.
Внедрение в учебный процесс задач такого типа повышает успешность обучения на этапах освоения студентом базовых медицинских наук, а в дальнейшем - сопредельных дисциплин.Миждисциплинарна интеграция в изучении базовых медицинских наук, смежных дисциплин и урологии в своей основе предполагает достижение соответствия специалиста социальному заказу.
Дод.точки доступу:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Бараннік, С. І.
Горбунцов, В. В.

Вільних прим. немає