Кухтенко, О. С.
    Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів, що застосовуються при лікуванні кардіологічних захворювань / О. С. Кухтенко, Л. С. Симонян, Є. В. Гладух // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 219-223


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (лекарственная терапия, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (экономика)
Анотація: Мета роботи – здійснити маркетингові дослідження ринку лікарських засобів, що застосовуються під час лікування кардіологічних захворювань. Матеріали та методи. Аналіз асортименту препаратів виконали згідно з Державним реєстром лікарських засобів України та класифікаційною системою АТС. Дослідили фармацевтичний ринок лікарських препаратів кардіологічної дії («С01 – кардіологічні засоби», а саме: «C01ЕВ – інші кардіологічні засоби» та «С01ЕХ – різні комбіновані кардіологічні препарати»). Результати. Визначили, що ринок препаратів кардіологічної дії характеризується сприятливим середовищем для впровадження нового запропонованого препарату з погляду на економічну доступність лікарських засобів для споживачів. Визначені лідери виробництва цієї групи препаратів закордонного та вітчизняного виробництва. Співвідношення торгових назв лікарського засобу закордонного та вітчизняного виробництва становить 35 % до 65 %, тобто спостерігається повне домінування вітчизняних ЛЗ. У період 2012–2016 рр. пропозиції препаратів вітчизняного виробництва збільшились на 37,6 %, а закордонного – на 18,6 %. Аналіз зареєстрованих торгових назв лікарських засобів по фірмах-виробниках показав, що основну частку асортименту формують препарати європейських фармацевтичних компаній. Висновки. Розвиток вітчизняного виробництва кардіологічних засобів є позитивним фактором для розвитку препаратів цього сегмента ринку та вказує на широке застосування цієї категорії препаратів серед населення країни. Здійснений аналіз лікарських форм свідчить, що найбільшу популярність серед споживачів мають таблетки та рідкі лікарські форми комбінованого складу – настоянки та краплі
Дод.точки доступу:
Симонян, Л. С.
Гладух, Є. В.

Вільних прим. немає