Мороз, В. М.
    Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти [Текст] = Psychological defense mechanisms of modern students and its changes before examination test: Psychophysiological aspects / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЗАЩИТНЫЕ МЕХАНИЗМЫ -- DEFENSE MECHANISMS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (методы)
Анотація: Вході проведених досліджень на підставі використання процедур описової статистики багатовимірного статистичного аналізу визначені психофізіологічні аспекти особливостей змін провідних характеристик механізмів психологічного захисту сучасних студентів напередодні екзаменаційних випробувань відповідно за 1 місяць до їх початку та безпосередньо перед проведенням іспитів. Встановлений достатньо стабільний характер показників, які визначали ступінь їх вираження, хоч і звертали на себе увагу тенденції щодо зростання в динаміці періоду підготовки до екзаменаційної сесії ступеня вираження показників таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація, гіперкомпенсація і раціоналізація - у дівчат, та таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація і гіперкомпенсація - у юнаків. Проте найбільш негативні за своїм змістом статистично-значущі дані реєструвались під час визначення показників за такими механізмами психологічного захисту, як проекція (p(t)0,001) у студенток, та витіснення (p(t)0,05) у студентів, тобто за саме тими механізмами психологічного захисту, які на відміну від механізмів компенсації, раціоналізації і гіперкомпен- сації, прийнято вважати найбільш деструктивними та несприятливими з прогностичної точки зору
Дод.точки доступу:
Макаров, С. Ю.

Вільних прим. немає