Волинець, О.
    Яким має бути правильний копірайтинг. 12 рекомендацій великого Огілві [Текст] / О. Волинець // Приватний лікар. - 2017. - N 7. - С. 12-13


MeSH-головна:
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Анотація: За «голову» розумного й талановитого копірайтера, СММ-щика або інтернет-маркетолога зараз на ринку праці дають більше, ніж за голову лікаря. Не оцінюючи справедливість такого становища, хочу забезпечити вас вельми корисними рекомендаціями, які допоможуть вам залучати потенційних клієнтів завдяки правильній стратегії подання інформації про свої послуги та сервіси. Правила створення ефективної реклами вперше було сформульовано Девідом Огілві — найавторитетнішим експертом у світі реклами і піару. Його рекомендації й сьогодні залишаються неперевершеними за своєю простотою та дієвістю
Вільних прим. немає