Гребняк, М. П.
    Гігієно-дидактичні критерії адаптації до початкового етапу навчання у вищих навчальних закладах [Текст] / М. П. Гребняк, С. А. Щудро, Р. А. Федорченко // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 126-132. - Библиогр.: с. 131-132


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
Анотація: Реформування вищої освіти за умов глибоких соціально-економічних перетворень зумовлює як оптимізацію професійної підготовки, і розвиток функціональних можливостей організму для майбутньої трудової діяльності. p align="justify" Особливе значення в силу вбудовування в складну систему нового освітнього середовища має початковий етап навчання. Метою роботи було вивчення особливостей адаптаційного процесу у студентів-медиків першого курсу. Функціональний стан організму студентів вивчено з зорово-моторної реакції, функції уваги, швидкості переробки інформації, темппінг-тесту. Обстежено 179 студентів-медиків першого курсу. Усі студенти не мали патології з боку органів зору, слуху, серцево-судинної системи. В експерименті також не брали участі особи зі шкідливими звичками. Від студентів було отримано інформаційну згоду щодо участі в обстеженнях. Проаналізовано успішність. В основі адаптації студентів до навчання є функціональна система організму. Встановлено виражений кореляційний зв'язок між успішністю та швидкістю розумових процесів (r=0,63, р0,01), функцією уваги (r
Дод.точки доступу:
Щудро, С. А.
Федорченко, Р. А.

Вільних прим. немає