Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах [Текст] = Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions / Е. В. Хомченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Дод.точки доступу:
Хомченко, Е. В.
Кузнецова, А. В.
Жадан, Т. П.
Маркова, В. Т.

Вільних прим. немає