Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Текст] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление) ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции) ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции) ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы) ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение) Анотація: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти Дод.точки доступу: Потапов, В. О. Хасхачих, Д. А. Демченко, Т. В. Гарагуля, І. С. Чуйко, В. І.
Вільних прим. немає
|