Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу [Текст] = Case-based learning: trial experience on the pathological anatomy department. part I: method description / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
CASE-based learning
Анотація: Метою даного впровадження була модернізація методології навчання, оптимізація та стандартизація навчального процесу. Досліджуваний метод викладання був впроваджений на практичних заняттях серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу. Основна частина. Для проведення занять за даною методикою ми відбирали і адаптували клінічні випадки з відкритих баз даних USMLE, MCCEE та інших джерел, які найбільш широко і актуально охоплювали відповідну тему заняття. До обраного клінічного випадку будувалося завдання: тест з множинним вибором, тестові зображення мікро- та макропрепаратів, опис обраних макро- та мікропрепаратів і проблемні запитання, які залучали аналітичні та синтетичні здібності мислення і найширше освітлювали теоретичну базу захворювань та станів, згаданих у даному випадку. Висновки. Показано, що викладання, основане на вивченні клінічних випадків, може бути конкурентоспроможною альтернативою традиційній методиці викладання патологічної анатомії, оскільки беззаперечно покращує логічні навички студентів, стимулює клінічне мислення, сприяє розвитку автономності, розвиває комунікативні навички, приводить до кращого збереження знань та стимулює мотивацію студента до навчання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає