Шульгай, А. Г.
    Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів [Текст] = The role of cycle method commission on surgical disciplines in the organization of educational process at higher educational institutions / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (методы, обучение, организация и управление)
Анотація: роведений аналіз 18-річної роботи циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України ». Результати та обговорення. Діяльність методичної комісії із хірургічних дисциплін спрямована на удосконалення організаційного та методичного забезпечення навчально-виховного процесу. Вона надавала рекомендації стосовно вдосконалення навчальних планів підготовки спеціалістів за відповідними напрямками та структурування змісту навчальних програм. Планування роботи методичної комісії здійснюється щорічно на основі рішень і рекомендацій ректорату, вченої ради університету, деканатів. План роботи складався на кожний навчальний рік у червні місяці. Після обговорення та схвалення методичною комісією план роботи затверджувався ректором. Засідання методичної комісії проводилися один раз на два місяці. При необхідності, скликались оперативні позачергові засідання. У разі необхідності на засідання методичної комісії запрошувались представники відповідних структурних підрозділів університету та окремі викладачі, які мають відношення до питань, що розглядались на методичній комісії. Рішення методичної комісії приймались відкритим голосуванням і вважались прийнятими тоді, коли за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні, доводились до відома працівників хірургічних кафедр університету впродовж 3-х днів. Однією з особливостей роботи комісії є реалізація навчально-виховних цілей. Зміст цієї роботи полягав у вдосконаленні методичної майстерності викладачів, зміні авторитарно-дисциплінарної моделі навчання на особистісно-орієнтовану. Висновок. Циклова методична комісія з хірургічних дисциплін повинна бути однією з ланок цілісної системи організації навчального процесу в медичному вищому навчальному закладі.
Дод.точки доступу:
Шідловський, В. О.
Іващук, Л. Ю.

Вільних прим. немає