Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга> // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты) СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕТОДОВ -- COMPARATIVE EFFECTIVENESS RESEARCH (организация и управление, тенденции) Анотація: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах Дод.точки доступу: Булах, І. Є. Мруга, М. Р. Вільних прим. немає |