Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань [Текст] = Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер> // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции) ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (тенденции) ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции) Анотація: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій Дод.точки доступу: Мінцер, О. П. Вільних прим. немає |