Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.]> // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты) ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции) Анотація: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача Дод.точки доступу: Хвисюк, О. М. Марченко, В. Г. Коломійченко, Ю. А. Страшок, Л. А. Гончарова, О. Ю. Жеребкін, В. В. Гиря, М. П. Кудрявцева, Т. О.
Вільних прим. немає
|