Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру [Текст] = Modern approaches to orthopedic and trauma internship doctors training in the simulation training center / С. Й. Запорожан [та ін.]> // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции) ХИРУРГИ -- SURGEONS (обучение, организация и управление, тенденции) ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы, организация и управление, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты) МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ МАНИПУЛЯЦИЯ -- MANIPULATION, ORTHOPEDIC (методы) Анотація: Вивчення хірургічної патології лікарями-інтернами в симуляційному тренінговому центрі ґрунтується на базових принципах організації навчального процесу та здійснюється поетапно: викладення лекційного матеріалу, відпрацювання індивідуальних практичних навичок, обробка та аналіз лікарями-інтернами результатів власної активності й ефективності проведеної роботи, самоаналіз та елементи зворотного зв’язку. Можливість виконувати етапи оперативного лікування та практичні навички необхідну кількість разів до повного їх відпрацювання, створення рівних умов для всіх лікарів-інтернів та індивідуальний підхід до процесу навчання дозволяють краще підготувати лікаря-інтерна до самостійної операційної діяльності. Висновок. Використання симуляційних технологій у навчальному процесі лікарів-інтернів ортопедів-травматологів полегшує засвоєння теоретичного матеріалу, дає можливість набути необхідний практичний досвід роботи, а також об’єктивно оцінити їхні професійні знання, комунікативні та спеціальні навички Дод.точки доступу: Запорожан, С. Й. Шульгай, А. Г. Цвях, А. І. Господарський, А. Я. Копитчак, І. Р. Сидоренко, В. М.
Вільних прим. немає
|