Разнатовська, О. М.
    Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні [Текст] = Organization of educational and methodological support of the educational process at the department of phthisiology and pulmonology of the Zaporizhzhia state medical university at the undergraduate level / О. М. Разнатовська // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты)
Анотація: Організація навчального забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології відбувається згідно «Положення про організацію навчального процесу у Запорізькому державному медичному університеті», інструкцій щодо оцінювання навчальної діяльності студентів в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу та методичного посібника «Кредитно-модульна система організації навчального процесу у Запорізькому державному медичному університеті». Активно впроваджуються інноваційні методи навчання (он-лайн курси та ін.). Інноваційні освітні технології мають забезпечувати студентам компетентності, творчу діяльність та формувати здібність приймати самостійні рішення. Тому невід’ємною частиною викладання навчальної дисципліни є формування у студентів клінічного мислення, яке є складовою професійних практичних навичок. Важливу роль в удосконаленні клінічного мислення та формуванні практичних навичок відіграє самостійна робота студентів. Важливим напрямом організації навчального забезпечення освітнього процесу на кафедрі є інтеграція міждисциплінарних зв’язків, що сприяє розвитку клінічного мислення та мотивації для вивчення навчальної дисципліни. Висновки. Впровадження інноваційних методів навчання при засвоєнні навчальної дисципліни «Фтизіатрія» є одним із важливих напрямків удосконалення підготовки студентів в сучасному вищому медичному закладі. В основі інноваційних методів навчання студентів лежать методи, які допомагають формувати творчій, інноваційний підхід до розуміння професійної діяльності, розвивати самостійність мислення
Вільних прим. немає