Сучана медицина неможлива без розвитку маркетингових стратегій [Текст] // Приватний лікар. - 2017. - N 8. - С. 10-11


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (тенденции)
Анотація: Про інновації в медичному маркетингу та ефективні маркетингові технології. медицині йшлося на конференції Marketing Chain in Healthcare, яка відбулася 4 жовтня 2017 року в рамках виставки Public Health — 2017. Конференцію було організовано консалтинговою компанією OLCG, керівник якої працює у сфері ринку медичних послуг понад 14 років. Співорганізатором заходу виступила найбільша в Україні виставка «Охорона здоров’я-2017», а інформаційними партнерами стали Перший незалежний фармацевтичний бізнес-портал Pharma.net.ua, Фармацевтична Асоціація Lege Artis та Агентство популярних медичних видань «РедМед», що спеціалізується на медичній періодиці, разом зі своїм журналом «Приватний лікар»
Вільних прим. немає