Нижник, А. Порядок дій у конфліктних ситуаціях. Чи варто повертати гроші? [Текст] / А. Нижник> // Приватний лікар. - 2017. - N 8. - С. 43-46 MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ЗАЩИТА ПРАВ -- DEFENSIVE MEDICINE (законодательство и юриспруденция, тенденции) БОЛЬНИЦА-ПАЦИЕНТ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PATIENT RELATIONS Анотація: У статті надано рекомендації щодо дій медичних центрів у випадку надходження скарги пацієнта (клієнта) на якість наданих послуг. Рекомендації розраховані на медичні центри, які мають ліцензію на медичну практику. З претензіями на якість послуг рано чи пізно стикається будь-який медичний центр. Кількість таких скарг збільшується з кожним роком. Тому будь-якому закладу охорони здоров’я варто заздалегідь підготуватися до можливих скарг, виробити чіткий порядок дій співробітників з метою мінімізації можливих негативних наслідків Вільних прим. немає |