Колісник, Т. Є.
    Маркетингове обгрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу [Текст] = Marketing rationale for the expediency of the development of a new plant-based medicinal preparation for type two diabetes mellitus treatment / Т. Є. Колісник, О. А. Рубан, А. Б. Ольховська // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 86-96


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ЛЕКАРСТВА АПРОБИРУЕМЫЕ -- DRUGS, INVESTIGATIONAL
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2 (лекарственная терапия)
ГИПОГЛИКЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOGLYCEMIC AGENTS
Анотація: Мета роботи. Обґрунтувати у контексті маркетингу доцільність створення нового фармацевтичного препарату на основі субстанції рослинного походження для лікування цукрового діабету другого типу. Матеріали і методи. У роботі використано маркетинговий метод, методи моніторингу, логічного узагальнення, угрупування та графічний метод дослідження. Результати й обговорення. Проведено порівняльний аналіз асортименту та економічної доступності пероральних цукрознижувальних засобів синтетичного і рослинного походження, представлених на фармацевтичному ринку України. Встановлено, що найширшими асортиментом та економічною доступністю серед синтетичних засобів характеризуються препарати бігуанідів та похідних сульфонілсечовини. Порівняно з синтетичними засобами лікарські препарати рослинного походження є доступнішими, втім їх асортимент є дуже обмеженим. Висновки. За результатами проведених досліджень обґрунтовано перспективність розробки нового вітчизняного препарату на рослинній основі у твердій дозованій формі для лікування цукрового діабету другого типу
Дод.точки доступу:
Рубан, О. А.
Ольховська, А. Б.

Вільних прим. немає