Давидчук, М. А. Інсценування клінічних ситуацій у контексті активізації самостійної роботи студентів медичного коледжу [Текст] = Dramatization of clinical situations in the context of students’ indipendent work activation in medical college / М. А. Давидчук> // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 54-56 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS Анотація: У статті розглянуто проблеми позитивної мотивації студентів у процесі самостійного опанування професійними компетентностями. Науковий аналіз та власний педагогічний досвід дозволив стверджувати, що одним із шляхів розв’язання виокремлених завдань є упровадження інтерактивних дидактичних методів. Особливу увагу автор звертає на сутність, види та форми самостійної роботи з огляду на специфіку навчання у медичному коледжі. Доведено, що залучення студентів до такого виду діяльності через інсценування клінічних ситуацій максимально наближує майбутніх медиків до реальних умов, забезпечує усвідомлене та якісне оволодіння необхідними уміннями й навичками Вільних прим. немає |