Суховий, Г. П.
    Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії [Текст] / Г. П. Суховий, О. С. Яковлева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 74-80


MeSH-головна:
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (статистика)
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів (ЛЗ) антидепресивної дії, аналіз цінових характеристик ліків та їх динаміки за 2013-2017 рр. Методи: статистичний, графічний, порівняльний. Результати дослідження. За даними Державного реєстру ЛЗ України, станом на 01.03.2017 р. зареєстровано 223 ЛЗ антидепресивної дії, значну частину (81,6 %) з яких складають препарати іноземного виробництва. Середнє значення розрахованого ланцюгового індексу середньостатистичних закупівельних цін (Іg) у 2013-2017 рр. дорівнює 1,29. Аналіз коефіцієнта адекватності платоспроможності (Cas) свідчить про зростання цього показника протягом 2014-2016 рр. За цей же час відмічена тенденція до зниження показника доступності (D). У 2017 р. спостерігається збільшення показника D, але його значення залишається менше за 1. Висновки. Доведено, що протягом 2013-2017 рр. спостерігалося зростання середніх закупівельних цін на ЛЗ. Встановлено, що зростання показника адекватності платоспроможності (Cas) та зниження показника доступності (D) у 2014-2016 рр. свідчить про зниження доступності ЛЗ антидепресивної дії. Разом з тим необхідно відзначити позитивну тенденцію зростання показника доступності (D) у 2017 р., але він вказує на недостатній рівень доступності досліджуваних ЛЗ
Дод.точки доступу:
Яковлева, О. С.

Вільних прим. немає