Каланжова, О. М.
    Роль симуляційних технологій в отриманні й удосконаленні практичних навичок лікарів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода [Текст] / О. М. Каланжова, С. П. Посохова, К. О. Ніточко // Акушерство. Гінекологія. Генетика. - 2017. - Том 3, N 4. - С. 42-45


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
РОДЫ, ПЛОДА ПРЕДЛЕЖАНИЕ -- LABOR PRESENTATION
Анотація: У статті описано роль симуляційних технологій в отриманні й удосконаленні практичних навичок лікарів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода. У сучасних умовах теоретична підготовка лікарів акушерів-гінвкологів обов’язково повинна поєднуватися зі симуляційними навчальними методами, що відповідають національним та міжнародним стандартам. Зокрема, симуляційні технології є незамінними в оволодінні та відпрацюванні практичних навичок ведення консервативних пологів при тазовому передлежанні плода. Інновації післядипломної освіти з долученням до навчального процесу тренінгових занять дозволяють досягти акушерам-гінекологам пологових відділень II та III рівнів надання акушерської допомоги формування стійких умінь і підтримки високопрофесійних навичок, що є провідною умовою для безпечної акушерської практики.
Дод.точки доступу:
Посохова, С. П.
Ніточко, К. О.

Вільних прим. немає