On-line тестування як новий метод оцінки знань студента [Текст] = On-line testing as a new method of student knowledge evaluation / В. П. Ковальчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 353-356. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, кадры, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
Анотація: Інновації змінюють світ у всіх сферах життя, і освіта — не виключення. Сучасні вимоги часу ставлять перед нами нові завдання, які вимагають застосування нових інформаційних технологій на всіх етапах навчального процесу у вищих навчальних закладах, зокрема використання мережі Інтернет. Окрім того відмічено, що Інтернет-ресурси підвищують мотивацію та сприяють формуванню всебічно розвиненої особистості. Перевірка й оцінювання знань і умінь студентів є невід’ємною умовою кредитно-модульної системи. Однією із форм оцінювання вихідного рівня знань, закріплення та покращення засвоєння інформації є тестування. Слід зазначити, що у ряді країн тестування потіснило традиційні форми контролю — усні та письмові іспити й співбесіди. Однак в Україні педагоги залишаються прихильниками поєднання тестування та класичного розбору матеріалу. Це дозволяє найбільш ефективно розподілити навчальний час практичного заняття, здійснити 100% контроль знань та ефективності засвоєння матеріалу всіх студентів академічної групи. Технічний прогрес стимулює до пошуку нових варіантів та можливостей проведення тестування, різних його варіацій. Одним із варіантів, який може допомогти у вирішенні цієї проблеми виявився смартфон. З метою полегшення роботи викладача на кафедрі мікробіології було запроваджено систему он-лайн тестування з використанням смартфонів. Он-лайн тестування проводиться серед студентів з українською та англійською мовами навчання. За допомогою платформи Google Forms викладачем створюється форма, яка містить відомості про студента і тести. Безпосередньо на занятті студенти від викладача отримують посилання для заповнення форми он-лайн. Для тестування використовується база, яка містить типові ліцензійні тестові завдання КРОК-1. Форма може містить будь-яку кількість тестових завдань, які знаходяться в довільному порядку, а також змінений порядок дистракторів, що унеможливлює списування. При цьому всі студенти знаходяться в однакових умовах: всі пишуть один варіант. Після надсилання форми студент отримує сповіщення, що його відповідь записана. Повторний перехід по посиланню не можливий. У свою чергу викладачу в таблицю надходить повідомлення про результат тестування — відношення правильних відповідей до загальної кількості запитань, а також варіанти їх відповідей. У першу чергу відображаються питання, на які студенти дали найбільшу кількість неправильних відповідей. Це дає змогу в процесі розбору теми звернути додаткову увагу саме на найбільш складні, з точки зору студентів, завдання, а в подальшому дозволить більш раціонально створювати форми для он-лайн тестувань та акцентувати увагу на ці питання
Дод.точки доступу:
Ковальчук, В. П.
Коваленко, І. М.
Коваленко, С. В.
Буркот, В. М.
Коваленко, В. О.

Вільних прим. немає