Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія" [Текст] = Approaches to optimization of mastering of the discipline "Microbiology, virology and immunology" / Г. К. Палій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 377-380. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, оборудование, обучение, организация и управление)
МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- MAINTENANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Метою загальної мікробіології є вивчення морфології та фізіології мікроорганізмів, впливу на них зовнішніх факторів та їх мінливості. Ці дані служать основою для розробки мікробіологічної методики і, відповідно, мікробіологічної діагностики . Слід зазначити, що ці знання необхідні не тільки в клініці інфекційних захворювань, але і в клініках внутрішніх хвороб, хірургії, гінекології, дерматовенерології тощо. Метою роботи є висвітлення методологічних підходів до викладання медичної мікробіології студентам Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. На наш погляд, засвоєнню студентами знань з мікробіології сприяють навчально-методичні розробки практичних занять, в яких відображені основні програмні питання. Кожна методична розробка включає в себе актуальність теми, загальну мету та конкретні цілі, основну та допоміжну літературу. Важливу роль у засвоєнні дисципліни відіграє розроблений співробітниками кафедри робочий зошит для самопідготовки та проведення практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології. Він містить тематичний план практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології для студентів медичного факультету (спеціальність “медицина”) та тематичний план для позааудиторної роботи студентів. До кожної теми заняття розроблено протокол, в який включені перелік основних питань, що підлягають вивченню, та рекомендована література. Для самоконтролю представлені тестові завдання з банку даних “Крок-1” та ситуаційні задачі. Перспективним для вдосконалення викладання медичної мікробіології є впровадження різних методичних матеріалів, одним з яких є робочий зошит для практичних занять. Важливим для студента при самостійному опрацюванні навчального матеріалу є використання методичних посібників, які дають можливість підвищити ефективність його засвоєння та відновити знання з попередніх тем, інтегрованих з тими, що вивчають. Використання робочого зошита значно підвищує ефективність проведення практичної роботи, оскільки він містить стислу найсуттєвішу інформацію про виконання лабораторних досліджень. При підготовці теоретичного матеріалу студентам легше засвоїти ключові питання теми, котрі розглядатимуться під час практичного заняття. Таким чином, постійне вдосконалення методик викладання предмету та засвоєння студентами програми, дозволює підвищити рівень знань з мікобіології, які будуть потрібні майбутньому лікарю для послідовного і цілеспрямованого володіння діагностичними прийомами та правильного призначення лікування
Дод.точки доступу:
Палій, Г. К.
Мруг, В. М.
Римша, О. В.
Трофіменко, Ю. Ю.

Вільних прим. немає