Лихацька, Г. В.
    Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 [Текст] = Methodological of teaching gastroenterology for english speaking students at the department of internal medicine / Г. В. Лихацька // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 87-90


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи − вивчити методологію викладання гастроентерології англомовним студентам на кафедрі внутрішньої медицини № 2. Основна частина. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 проходять навчання іноземні студенти. Під час проведення практичного заняття викладач використовує індивідуальний підхід до кожного студента. Вивчення нового матеріалу відбувається у формі дискусії. Для цього використовуються навчальні фільми, мультимедійні презентації тощо. Одним з основних методів контролю знань студентів є тестування. Крім оволодіння теоретичними знаннями, студент аналізує клінічну картину захворювання безпосередньо біля ліжка хворого. На циклі гастроентерології студенти розпізнають основні симптоми і синдроми при захворюваннях органів травлення, ознайомлюються з методами дослідження в гастроентерології, а також самостійно трактують результати проведених досліджень. На лекціях студенти фіксують лекційний матеріал. Ми дійшли висновку, що при поясненні матеріалу потрібно використовувати англійську термінологію, дублюючи її латинською та українською. Основний лекційний матеріал краще подавати у вигляді логічних схем та таблиць з мінімальним текстовим навантаженням. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до участі у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт. У цьому році наші студенти зайняли два призові місця у галузі “Гастроентерологія” на міжнародних медичних конгресах студентів та молодих учених. Колективом кафедри видано два англомовних підручники з основ внутрішньої медицини, що включають розділ з гастроентерології. Висновки. 1. Динамічне забезпечення педагогічного процесу новітніми інформаційними технологіями, систематичне оновлення навчальних матеріалів, включаючи стендові і тестові завдання, сприяють постійному підвищенню компетенції майбутніх професіоналів. 2. Якісна підготовка англомовних студентів з гастроентерології вимагає заходів з узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних навичок
Вільних прим. немає