Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії [Текст] = The initiative of online training as the way of improvement of the individual work of students at the pediatrics department / Г. О. Леженко [та ін.]> // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 48-54
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение) ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Анотація: Таким чином, порівняльні дані оволодіння студентами матеріалів свідчать про підвищення якості підготовки при змішаному навчанні, за рахунок кращого збереження отриманих знань. Це дозволяє говорити про перевагу змішаної форми навчання з використанням технології “перевернутого класу”, при якій учні мають можливість опрацьовувати онлайн-матеріали різної спрямованості при підготовці до лекцій і практичних занять Дод.точки доступу: Леженко, Г. О. Пашкова, О. Є. Лебединець, О. М. Сидорова, І. В. Крайня, Г. В.
Вільних прим. немає
|