Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.]> // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение) НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение) Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” Дод.точки доступу: Спіріна, І. Д. Шорніков, А. В. Тимофєєв, Р. М. Феденко, Є. С.
Вільних прим. немає
|