Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи [Текст] = Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
Анотація: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення
The work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.

Вільних прим. немає