Індивідуально-активна форма навчання хірургів в їх післядипломній освіті [Текст] / В. І. Десятерик [та ін.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Навчання лікарів на курсах не тільки має підвищувати їхній загальний рівень освіти за спеціальністю, а й надавати можливості самовдосконалення шляхом глибокого аналізу своєї практичної діяльності та впровадження у власну хірургічну практику сучасних методик та технологій лікування. Для реалізації цього напряму нами удосконалено відому методику проведення семінарських занять – «круглий стіл». Головними дійовими особами на окремих семінарських заняттях були найдосвідченіші лікарі. Кожен із них за бажанням вибирав тему заняття, яка максимально відповідала його спеціалізації та досвіду роботи. Матеріал був представлений у вигляді презентації та складався з наступних основних частин: вступ, теоретична та практична частини, висновки. Найціннішою була практична частина, в якій доповідач представляв власні результати діагностики та лікування тієї патології, що розглядалася. Обов'язковим у цій частині презентації був розділ «ускладнення та летальність». Доповідач аналізує впроваджені ним нові методики лікування, наводить приклади з власної практики, демонструє дані лабораторної, променевої, ендоскопічної діагностики, фото- та відеоматеріали. В обговоренні беруть участь усі лікарі. Викладач розставляє основні акценти та окреслює шляхи подальшого розвитку науки у тому чи іншому напрямі. Позитивно оцінили нововведення всі 144 слухачі, які взяли участь у цьому. При цьому 106 (75%) слухачів як позитив визначили роль викладача як модератора навчального процесу, а 119 (82,6%) вказали на підвищення мотиваційної складової. Факт отримання нових знань та їх практичну значущість відзначили 84 (58,3%) курсанти. Порівняльний аналіз «виживання» знань за традиційною та запропонованою методиками показав перевагу останньої: 87,4% позитивних відповідей на тестові завдання за запропонованою методикою навчання проти 71,3% за традиційною. Таким чином, використовуваний удосконалений метод «круглого столу» дозволив значно покращити рівень професійної підготовки лікарів та підвищити мотиваційну складову безперервного навчання
Дод.точки доступу:
Десятерик, В. І.
Котов, О. В.
Міхно, С. П.
Дунай, О. Г.
Шаповалюк, В. В.

Вільних прим. немає