Хіміч, С. Д.
    Шляхи покращення навчально-методичної та наукової роботи у студентів з англомовною формою навчання [Текст] / С. Д. Хіміч, М. І. Бурковський, Р. М. Чорнопищук // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 182-183. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
НАУКА -- SCIENCE (кадры, методы, обучение)
Анотація: Нагальною проблемою вищої медичної школи є підготовка висококваліфікованих спеціалістів з таким рівнем професійних знань та набутих компетентностей, що дозволить їм конкурувати на світовому ринку праці [4]. Підготовка ж спеціалістів із числа іноземних громадян є важливим і престижним напрямком діяльності вищого навчального закладу. При цьому навчання англійською мовою стало одним з факторів, що деякою мірою стимулює підвищення якості освіти, розвиток міжнародних контактів, сприяє підвищенню фахового рівня викладачів та інтеграції навчального процесу в міжнародний освітній простір, до того ж забезпечує збільшення обсягу фінансових надходжень до університету [3]. Одним з напрямків покращення результатів навчання, у тому числі й англомовних студентів, є створення умов для розвитку особистості, її самовизначення й самореалізації
Дод.точки доступу:
Бурковський, М. І.
Чорнопищук, Р. М.

Вільних прим. немає