Слободянюк, М. М.
    Маркетинговий підхід до удосконалення управління інноваційним продуктовим портфелем фармацевтичного підприємства [Текст] = Marketing approach to the improving of a pharmaceutical enterprise innovative product portfolio management / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, Л. М. Гаврищук // Фармацевтичний часопис. - 2019. - N 1. - С. 88-96


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВА НЕПАТЕНТОВАННЫЕ -- DRUGS, GENERIC
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
Анотація: Узагальнено сутність та доцільність комплексного маркетингового підходу до управління продуктовими проектами з розробки ЛЗ. Сформовано блок-схему моделі щодо удосконалення управління продуктовим проектом із розробки ЛЗ на основі маркетингового підходу. Проаналізовано звітні матеріали виробника та фірми-розробника щодо одночасної реалізації кількох індивідуальних проектів інноваційного продуктового портфелю із розробки та виведення на ринок генеричних ЛЗ. Обґрунтовано доцільність та економічну ефективність використання маркетингового підходу у формуванні пріоритетності при плануванні поетапної реалізації індивідуальних продуктових проектів. Розрахунки показали, що маркетинговий підхід дає змогу підвищити ефективність продуктових проектів з розробки ЛЗ та значною мірою використовувати принципи самофінансування та рефінансування
The essence and expediency of a comprehensive marketing approach to managing product projects for the drugs development have been generalized. The block diagram of the model for improving the product project management for the drugs development based on a marketing approach has been developed. The report materials of the manufacturer and the firm-developer concerning the simultaneous implementation of several innovative product portfolio individual projects for the development and launching of generic drugs on the market have been analyzed. The expediency and economic efficiency of using the marketing approach in the priority formation in the planning of the phased individual product projects implementation have been substantiated. The calculations have shown that the marketing approach allows to increase the product projects efficiency and to make a significant use of the self-financing and refinancing principles
Дод.точки доступу:
Самборський, О. С.
Гаврищук, Л. М.

Вільних прим. немає