Ефективність об’єктивного структурованого клінічного іспиту у післядипломній підготовці лікарів-інтернів за спеціальністю "Педіатрія" [Текст] / О. Б. Синоверська [та ін.] // Современная педиатрия. - 2019. - N 1. - С. 46-48. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Традиційне клінічне обстеження, що складається із заплутаних об’ємних випадків (long cases), коротких клінічних сценаріїв, «живе» спілкування із пацієнтом має позитивні сторони, але, на жаль, суттєво обмежене щодо прогнозування надійності та об’єктивності. Поява структурованих тестів дозволила подолати такі обмеження. Об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) був створений для підвищення достовірності оцінки результативності у додипломній та в післядипломній клінічній освіті. У 2018 р. співробітниками кафедри дитячих хвороб післядипломної освіти вперше проведено варіант всебічного контролю знань та умінь лікарів-інтернів 2-го року навчання на етапі заключної атестації за методологією ОСКІ. У відсотковому еквіваленті результативність іспиту виглядала наступним чином: «відмінно» — 10,5%, «добре» — 50,1, «задовільно» — 26,3%, «незадовільно» — 13,1%. Лікарі-інтерни, які склали ОСКІ незадовільно, мали можливість перездати іспит на наступний день (завдання були змінені, проте наближені за складністю до попередніх). Проведення екзамену ОСКІ — вимога сучасної медичної освіти. Більш широка вибірка компетенцій та використання структурованих маркувальних аркушів сприяють підвищенню надійності та обґрунтованості змісту, а отже неупередженості та об’єктивності іспиту
Дод.точки доступу:
Синоверська, О. Б.
Цимбалиста, О. Л.
Семкович, Я. В.
Фоменко, Н. М.
Вовк, З. В.
Березна, Т. Г.
Сем’янчук, В. Б.
Бобрикович, О. С.

Вільних прим. немає