Ткач, С. І.
    Майстер-клас як одна із сучасних форм викладання професійної патології лікарям різних спеціальностей [Текст] = Master class as one of the modern approaches of teaching occupational pathology to doctors of different specialities / С. І. Ткач, О. М. Карабан, І. Г. Боровик // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: У статті висвітлені особливості проведення майстер-класу як форми навчання лікарів із професійної патології. Мета — з’ясувати можливість використання майстер-класу для опанування лікарями різних спеціальностей питань щодо профілактичних медичних оглядів, оформлення документації працюючих при підозрі в них професійних захворювань. Матеріали і методи: документи за підсумками профілактичних медичних оглядів (картки амбулаторних хворих; картки працівників, які підлягають періодичним (попереднім) медичним оглядам); методичні розробки занять та навчальні посібники кафедри з професійної патології; нормативні документи, якими регламентується медичне обстеження працюючих у шкідливих та небезпечних умовах. У формі майстер-класу проведена експертна оцінка документів за підсумками медичних оглядів працівників певних категорій. Під час підготовчо-організаційного етапу лікарі перевіряють правильність оформлення документів за результатами медичних оглядів. На другому, основному етапі, викладач демонструє приклади правильного оформлення цих документів та найбільш поширені помилки, яких припускаються лікарі під час медичних оглядів працівників. Викладач висвітлює лікарям основні положення нормативних документів, якими регламентується надання лікувально-профілактичної допомоги працюючим у шкідливих та небезпечних умовах. На етапі моніторингу лікарі повторно перевіряють документи, які вони вже аналізували на першому етапі майстер-класу. Установлено, що майстер-клас дає змогу підвищити рівень знань лікарів різних спеціальностей із професійної патології, отримати пропозиції щодо покращення медико-санітарної допомоги працюючим у шкідливих умовах
The article describes some features of Master Class teaching as a form of training doctors issues of occupational pathology. The purpose of this work is to take advantage of Master Class research to let physicians successfully conduct preventive medical checkups and specify peculiarities of paperwork in case of a suspected occupational disease. Materials and approaches: documents according to the results of preventive medical checkups (dispensary records, records of those workers who are subject to periodical (preventive) medical checkups); methodological guidance of lectures, teaching aids of the Occupational Diseases Department; normative documents regulating medical checkups of employees working in hazardous and dangerous conditions. As Master Class, a peer review of the documents was carried out according to the results of medical checkups of certain types of workers. During the preparatory and organizational stage, physicians check the accuracy of execution of documents according to the results of medical checkups. During the second (main) stage, the lecturer shows examples of accurate execution of these documents and reveals the most typical mistakes made by physicians during medical checkups. The lecturer illustrates the fundamentals of normative documents regulating preventive and curative medical care for those employees who work in hazardous and dangerous conditions. During the stage of monitoring, physicians check documents being analyzed during the first stage of Master Class again. Master Class is determined to enhance the knowledge of doctors of diverse specialties in occupational diseases, receive proposals how to improve health care of employees who work in hazardous and dangerous conditions
Дод.точки доступу:
Карабан, О. М.
Боровик, І. Г.

Вільних прим. немає