Щербатюк, Н. Ю.
    Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії [Текст] = Studying by students practical skills of pediatrics / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті проаналізовано особливості засвоєння практичних навичок при вивченні педіатрії. Звертається увага на специфіку самого об’єкта пізнання – здорову та хвору дитину у різні вікові періоди. Запропонований алгоритм пізнання: «Знаю – розумію – бачив – робив – вмію». Підкреслена роль активної позиції студента в навчальному процесі. Студент, спостерігаючи за роботою викладача під час навчально-лікувального процесу, вчиться мистецтва спілкування з батьками хворої дитини та налагоджування контакту між лікарем та дитиною. Така практика дає можливість студенту втілювати складову алгоритму «бачив». В усіх нових навчальних програмах акцент робиться на самостійній роботі студента. Але ця складова навчального процесу буде ефективною для студента лише при умові достатнього багажу знань. Для цього доцільно проводити практичні заняття в клініці методами рольової гри чи дискусії малими групами. Приміряючи на себе роль лікаря, студент починає відчувати потребу в удосконаленні своїх знань, з’являється бажання до професійної самореалізації, самоосвіти та саморозвитку. Застосування вищенаведених особливостей дає можливість студенту краще оволодіти практичними навичками та допомагає скласти іспит ОСКІ, а також підготуватися до державного професійно орієнтованого іспиту на 6 курсі
Дод.точки доступу:
Горішний, І. М.
Чорномидз, І. Б.

Вільних прим. немає