Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді" [Текст] / Р. С. Гуревич [та ін.]> // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 7. - С. 63-67. - Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры) ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Анотація: Мета. Обґрунтувати передумови моральної поведінки та розкрити методики застосування технології «кейс-стаді» для формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів Матеріали і методи. Проаналізовано освітньо-професійну програму підготовки фахівців за спеціальністю 222 «Медицина», навчальні плани та програми первинної спеціалізації лікарів в інтернатурі з хірургічних спеціальностей, ситуативні вправи. В експерименті взяли участь 418 осіб, які навчалися, та 24 викладачі медичних закладів вищої освіти. Дослідження проведено з використанням теоретичних (бібліографічний аналіз), емпіричних (спостереження, бесіди, анкетування, експертні оцінки, тестування, ранжування) методів та методів математичної статистики. Результати. Узагальнені показники сформованості етичних знань і вмінь в експериментальній групі, учасники якої навчалися із застосуванням технології «кейс-стаді», зросли в порівнянні з відповідними показниками контрольної групи. Висновки. Застосування технології «кейс-стаді» передбачає залучення майбутніх лікарів-хірургів до активного аналізу різних професійних ситуацій, набуття ними певного досвіду професійних взаємин з колегами, хворими та їх родичами, іншими суб’єктами взаємодії Дод.точки доступу: Гуревич, Р. С. Цехмістер, Я. В. Калашнік, Н. В. Коберник, О. М. Лисенко, О. Ю.
Вільних прим. немає
|