Maslii, Yu. S.
    The marketing substantiation of the relevance of new domestic products development for topical application in dentistry [Текст] / Yu. S. Maslii, O. A. Ruban, O. M. Ievtushenko // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 3. - С. 13-22


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS, DENTAL
ГЕЛИ -- GELS
ЗУБНЫЕ БОЛЕЗНИ -- TOOTH DISEASES (лекарственная терапия, экономика)
Анотація: Over the last few years, the market of dental services in our country is rapidly developing. Modern world technologies of dental disease treatment have influenced on the structure of the domestic pharmaceutical market – new drugs, new dosage forms have appeared, they are used not only in therapeutic dentistry, but also in periodontics, diseases of surgical profile, orthopaedic, aesthetic dentistry and orthodontics. Domestic manufacturers are always in an active innovative search, searching for new marketing opportunities. Aim. To analyze the range of dental preparations for topical application at the pharmaceutical market of Ukraine in order to substantiate the relevance for creating new drugs in this field. Materials and methods. The methods of content and marketing analysis were used; the studies were performed using the Compendium database and the State Register of Medicinal Products of Ukraine. Results. The assortment of preparations for topical application in dentistry by dosage forms and composition has been analyzed. Dental gels with components of synthetic origin have been found to be in the lead. The comparative analysis of dental gels with other oral dosage forms has been conducted; the leading consumer benefits of this dosage form have been determined – good adhesion and high bioavailability. The structure of suppliers has been studied, and a high degree of import dependency has been found (73.3 %). Conclusions. The relevance of development and production of new domestic combined preparations for topical application in dentistry, in particular gels for the treatment and prevention of caries, inflammatory diseases of the periodontium, oral mucosa, as well as pathologies similar in aetiology arising from the use of dental prostheses of various designs
Останнім часом ринок стоматологічних послуг у нашій країні інтенсивно розвивається. Сучасні технології лікування стоматологічних захворювань у світі вплинули і на структуру вітчизняного фармацевтичного ринку: з’явилися нові ліки, нові лікарські форми, що застосовуються не тільки у терапевтичній стоматології, а й у пародонтології, при захворюваннях хірургічного профілю, в ортопедичній, естетичній стоматології та ортодонтії. Вітчизняні виробники завжди знаходяться в активному інноваційному пошуку, пошуку нових маркетингових можливостей. Мета: аналіз асортименту стоматологічних препаратів для місцевого застосування на фармацевтичному ринку України для обґрунтування доцільності створення нових лікарських засобів у цій сфері.Матеріали та методи: контент- та маркетингового аналізу; дослідження здійснювали з використанням бази даних Компендіуму та Державного реєстру лікарських засобів України. Результати. Проаналізовано асортимент препаратів для місцевого застосування у стоматології за лікарськими формами та складом. Установлено, що провідні позиції займають стоматологічні гелі з компонентами синтетичного походження. Проведено порівняльний аналіз стоматологічних гелів з іншими оральними лікарськими формами, визначено головні споживчі переваги цієї лікарської форми – добра адгезійна здатність та висока біодоступність. Досліджено структуру постачальників та установлено високий ступінь імпортозалежності ринку (73,3 %). Висновки. Показано актуальність розробки і виробництва нових вітчизняних комбінованих препаратів для місцевого застосування у стоматології, зокрема гелів для лікування та профілактики карієсу, запальних захворювань пародонта, слизової оболонки порожнини рота, а також схожих за етіологією патологій, що виникають при користуванні зубними протезами різних конструкцій
Дод.точки доступу:
Ruban, O. A.
Ievtushenko, O. M.

Вільних прим. немає