Сучасні технології оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб: як підвищити якість в умовах реформування вищої освіти в Україні? [Текст] / В. Д. Москалюк [та ін.]> // Інфекційні хвороби. - 2020. - N 1. - С. 47-52
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (патофизиология) ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции) Анотація: Висвітлено основні раціональні педагогічні підходи при викладанні інфекційних хвороб на додипломному та післядипломному рівнях вищої медичної освіти з точки зору сучасної освітньої парадигми та її трендів. Систематичне практичне застосування дидактичних прийомів та інтерактивних методик дозволить викладачу істотно поліпшити рівень засвоєння знань студентами. Імплементація симуляційних інноваційних технологій – самостійної, контрольованої викладачем студентської роботи з тренажерами й манекенами в умовах університетських центрів симуляційної медицини дозволяє якісно та ефективно підвищувати рівень практичної підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця-медика Дод.точки доступу: Москалюк, В. Д. Сидорчук, А. С. Пудяк, Х. І. Сорохан, В. Д.
Вільних прим. немає
|