Shvets, A. M.
    Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system [Text] / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - P72-76


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern worker
Професійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Дод.точки доступу:
Korobkova-Arzhannikova, A. V.
Havrylova, T. V.

Вільних прим. немає