Особливості розумової працездатності в дітей молодшого шкільного віку в йододефіцитному регіоні / С. Н. Вадзюк [та ін.] // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 3 (ч.2). - С. 16


MeSH-головна:
ИОД -- IODINE (дефицит)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Загальна увага до дефіциту йоду (ДЙ) зумовлена не стільки його поширеністю, скільки негативними наслідками для фізичного, інтелектуального розвитку та стану здоров’я підростаючого покоління. Діти найбільш чутливі до йодного дефіциту в певні періоди індивідуального розвитку, для яких характерні дозрівання нервових, імунокомпетентних та інших структур дитячого організму, що супроводжується зниженням адаптаційних можливостей. А це, у свою чергу, може призвести до появи рядупатологічних станів, спектр яких досить широкий і залежить від віку, в якому вони виникають
Дод.точки доступу:
Вадзюк, С. Н.
Ратинська, О. М.
Олексюк, Л. Ф.
Лозіна, Л. Б.

Вільних прим. немає