Борисенко, Л. Л.
    Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів [Текст] / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 10-16


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Згідно мети дослідження у статті розкрито основні аспекти застосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в сучасній системі вищої освіти, які розглядаються як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів на основі ергономічного підходу. Цей підхід попереджує руйнування здоров’я при одночасному створенні системи сприятливих для здоров’я умов всіх учасників цього процесу. Методологічною основою дослідження є положення теорії оптимізації навчально-виховного процесу Ю. Бабанського, теорії оптимального управління навчанням В. Беспалько, Т. Ільїної, Н. Тализіної. За результатами дослідження виявлено, що причинами виникнення негативних функціональних станів студентів є значне перевантаження різними видами навчальної діяльності та збільшення обсягів навчальної інформації для засвоєння, що призводять до виникнення у них тривоги, занепокоєння, втоми, зниження навчальної успішності. З метою оптимізації навчальної діяльності студентів запропоновано заходи з дотриманням ергономічних вимог щодо створення відповідних організаційних та соціально-психологічних умов навчання
Дод.точки доступу:
Журавська, Л. М.
Мендрух, Ю. М.

Вільних прим. немає