Терентьєва, Н. О.
    Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування [Текст] / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 260-272


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Анотація: Метою статті є дослідження чинників стресогенності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладах країни. Використовується комплекс загально-наукових теоретичних методів, які відповідають методологічному та практичному концептам пілотного дослідження, ґрунтованого на взаємопов’язаній основі таких підходів як цілісний, системний, синергетичний, комплексний, діяльнісний, культурно-антропологічний та ін. Надаються відомості про рейтинги професорсько-викладацького складу університетів, де працюють автори публікації. Рейтингування представлено як управлінська інновація, яку або підтримують або ігнорують викладачі ВНЗ. Позиції рейтингу є як практично недосяжними для викладачів, інші реальні для досягнення як викладачам з науковими званнями та вченими ступенями так і без. Діяльність викладача розглядається як діяльність в особливих умовах, які спричиняють стреси, конфлікти, психосоматичні прояви тощо. Обрано наукову діяльність, оскільки вона засвідчує створення нового знаннєвєого продукту, що є доволі складним та вимагає інтелектуальних і часових ресурсів, яких протягом 10 навчальних місяців не вистачає для укладання підручника, монографії, дисертаційного дослідження, розробки держбюджетної теми тощо. Оптимізація власної діяльності є ключовим завданням сучасних вітчизняних науковців, діяльність яких передбачає і низку репрезентаційних офіційних наукових заходів
Дод.точки доступу:
Яшник, С. В.

Вільних прим. немає