Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Текст] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.]> // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу Дод.точки доступу: Волосовець, О. П. Виговська, О. В. Кривопустов, С. П. Кузьменко, А. Я. Логінова, І. О. Черній, О. Ф. Мозирська, О. В. Хоменко, В. Є. Ковальчук, О. Л. Дзюба, О. Л. Грищенко, Н. В. Острополець, М. С. Скварська, О. О. Салтанова, С. Д. Ковтун, О. В.
Вільних прим. немає
|