Дистанційне навчання: можливості та проблеми в умовах карантину [Текст] / В. Ф. Завізіон [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - С. 4-12. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
Анотація: В умовах карантину, зумовленого пандемією коронавірусу COVID-19. чи не єдиним можливим варіантом здобуття знань стає дистанційне навчання (ДН) - сукупність технологій, що забезпечують доставку студентам основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію студентів і викладачів у процесі навчання. надання студентам можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами та в процесі навчання. ДН передбачає 4 типи суб’єктів: студент, тьютор (репетитор, наставник, викладач), організатор (планує та координує навчальну діяльність) та адміністратор (забезпечує стабільне функціонування системи, вирішує технічні питання, слідкує за статистикою роботи системи). Терміновий перехід на ДН потребує перегляду та модифікації методологічних категорій: педагогічної теорії, педагогічної концепції, педагогічної ідеї, педагогічної закономірності та педагогічних принципів
Дод.точки доступу:
Завізіон, В. Ф.
Бондаренко, І. М.
Авєрін, Д. І.
Ходжуж, М. І.
Давлєтова, Н. О.
Чередниченко, Н. О.
Прохач, А. В.
Машталер, В. Є.
Дмитренко, К. О.
Логвіненко, В. В.
Кислицина, В. С.
Суховерша, О. А.
Хворостенко, Ю. М.
Ель Хажж, М. Х.
Суздалєв, П. Л.
Миронюк, Т. Ф.
Кіхтенко, І. М.
Грабовський, Ю. В.
Смоліна, К. В.
Баранов, І. В.

Вільних прим. немає