Стефанишин, К. І.
    Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «українська мова як іноземна» у вищій школі [Текст] = А practical as the main form of the educational process on the discipline “ukrainian as a foreign language” at the higher school / К. І. Стефанишин // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 82-86


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: Практичне заняття є основною формою навчальної діяльності студентів у закладах вищої освіти із дисципліни «Українська мова як іноземна». Практичні заняття у ЗВО передбачають детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни з викладачем і формування вміння та навичок їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентом сформульованих завдань та вирішення ситуаційних задач. На прикладі вивчення теми «Опис зовнішності» у статті представлено структуру і змістове наповнення практичного заняття з української мови як іноземної
Хід заняття структуровано згідно з вимогами до практичних занять у вищій школі та адаптовано до комунікативних потреб чужоземних студентів, які навчаються в Україні. Структура заняття містить п’ять етапів: організаційну частину, засвоєння лексико-граматичного матеріалу до теми, виконання тренувальних вправ, роботу з текстом, поточний контроль. Змістове наповнення відповідає програмі навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна», завдання побудовано з урахуванням програмних вимог і підпорядковано меті дисципліни – забезпечення базових комунікативних потреб чужоземних студентів у побутовій та навчально-професійній сферах. Розроблена система вправ призначена для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письма). Знання лексики на позначення зовнішності людини, вміння будувати монологічні висловлювання, ініціювати та вести діалог-розпитування на запропоновану тему, навички узгоджувати прикметники, особові і присвійні займенники з іменниками у роді, числі та відмінку дозволяють забезпечити реалізацію комунікативних потреб іноземних студентів у різних сферах спілкування: побутовій, соціально-культурній, офіційно-діловій, навчально-професійній
Вільних прим. немає