Кічула, М. Я.
    Педагогічні підходи в процесі навчання студентів-медиків [Текст] = Pedagogical approaches in the process of training medical students / М. Я. Кічула // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 106-111


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Підготовка фахівців у медичних університетах сьогодні недостатньо досконала з сучасних культурно-ціннісних позицій і не дає належного наукового обґрунтування практиці вузівського навчання. Продуктивне розв’язання проблем формування культури майбутнього фахівця медичного профілю, всебічний розвиток його соціальних якостей можливі на основі аналізу навчально-виховної та організаційної роботи, узагальнення висновків теоретичних і конкретно-соціологічних досліджень на стику педагогіки вищої медичної школи, теорії особистості та культури, педагогічної спадщини. Культура як освітня цінність у розвитку і вихованні студентів-медиків повинна проявлятися в культурі буття, мислення, дозвілля, у стосунках, спілкуванні, у світоглядній культурі, в естетичній діяльності. У статті розглянуто основні парадигми сучасної медико-педагогічної освіти в системі підготовки студентів-медиків; визначено важливість системно-ціннісного підходу у процесі підготовки в навчально-виховному процесі медичного вузу. Окрім цього, у статті формулюється понятійний апарат проблеми навчання та виховання студентів-медиків. Розглядається сутність таких понять, як «освіта», «культура», «парадигми освіти», аналізується їх взаємозв’язок і взаємообумовленість. Обґрунтовується ідея про те, що державі і суспільству потрібні не тільки працівники «знаючі», а й соціально активні, які вміють зробити моральний вибір, які вміють адаптуватися в різних соціальних ролях
Вільних прим. немає